Home > SWINX ScanLev > Vanliga frågor

Vanliga frågor

Lägga till eller radera fakturabild på en registrerad faktura.
Lägga till bild Det går att lägga till en eller flera fakturabilder till en red... more
Ändra status på en faktura, för att makulera den eller överföra fakturan på nytt.
Om man av någon anledning behöver ändra status på en redan överförd leverantörsf... more
Registrera en faktura på 0kr.
För att registrera en faktura i SWINX ScanLev får totalbeloppet inte vara 0kr. S... more
Nytt bokföringsår och vad det innebär vid registrering av fakturor i SWINX ScanLev.
När man har ett nytt bokföringsår så finns det en del saker att göra och tänka p... more
Kan inte se en faktura i Visma Administration.
Du vill titta på bilden av en faktura via SWINX ScanLev Viewer och får ett felme... more
Felmeddelande när jag klickar på Uppdatera under Inställningar -> Visma Admin.
Om man får felmeddelande om BOERJANFält 1. som på bilden så beror det på att dat... more
Det är nytt kalenderår och/eller företaget har nytt bokföringsår.
Det är nytt kalenderår Man kan fortsätta registrera fakturor som vanligt i SWIN... more
Fakturanumret försvinner under Utbetalningar i Visma Administration.
Om Ni har problem med att fakturanumret försvinner under Utbetalningar i Visma A... more
Jag får felmeddelandet "The specified path was not found" vid import av tolkade fakturor.
När man importerar tolkade fakturor kan följande felmeddelande dyka upp. För ... more
Jag får felmeddelandet "[EMPTYEXPRESION]" när jag skall kontera en leverantörsfaktura.
Felet består av att man har en felaktig konteringsmall knuten till leverantören.... more