Hem
>
SWINX ScanLev
>
Vanliga frågor
Vanliga frågor
Nytt bokföringsår och vad det innebär vid registrering av fakturor i SWINX ScanLev.
När man har ett nytt bokföringsår så finns det en del saker att göra och tänka p...
mera
Spara ner fakturabilder
Vid vissa tillfällen kan man behöva spara ner ett antal fakturabilder till en PD...
mera
Ändra status på en överförd faktura, för att makulera eller överföra fakturan på nytt.
Om man av någon anledning behöver ändra status på en redan överförd leverantörsf...
mera
Lägga till eller ta bort fakturabild på en faktura
Det finns flera möjligheter att ändra en fakturas bild/bilder i SWINX ScanLev. F...
mera
Registrera en faktura på 0 kr.
Om man har fått en faktura som har totalbelopp 0 kr så registrerar man fakturan ...
mera
Logga in
Mina ärenden
Lämna in ett ärende
Mest Populära Artiklar
Ändra status på en överförd faktura, för att makulera eller överföra fakturan på nytt.
Nytt bokföringsår och vad det innebär vid registrering av fakturor i SWINX ScanLev.
Registrera en faktura på 0 kr.
Spara ner fakturabilder
Lägga till eller ta bort fakturabild på en faktura
SWINX AB - Derbyvägen 6E 212 35 MALMÖ - support@swinx.se 040-680 83 30