N├ñr man i Visma Administration f├Ârs├Âker titta p├Ñ en leverant├Ârsfaktura kan man f├Ñ upp f├Âljande felmeddelande "Kan inte identifiera s├Âkv├ñgen X som ett bolag i SWINX ScanLev".
F├Âr att man skall kunna se fakturorna m├Ñste s├Âkv├ñgen till f├Âretaget i Visma Administration vara exakta samma som det man har skrivit i SWINX ScanLev. F├Âr att kontrollera detta g├Ñr Ni in i Visma Administration under "Hj├ñlp -> Om Visma Administration" och klickar p├Ñ knappen "Systeminfo...". D├ñr ser Ni s├Âkv├ñgen till f├Âretaget.
Denna s├Âkv├ñgen skall vara EXAKT samma i SWINX ScanLev under "Inst├ñllningar -> Visma Administration".
I Exemplet ovan ser vi att s├Âkv├ñgarna ├ñr olika och man kommer d├ñrf├Âr inte kunna se bilden i Visma Administration.
D├Ñ dessa inte ├ñr samma m├Ñste man ├ñndra antingen s├Âkv├ñgen i SWINX ScanLev (och spara) eller ├ñndra i Visma Administration och starta om programmet.